Tuesday 31 March 2015

Soon we're leaving for South east Asia

Sekunderna, minuterna, timmarna, dagarna, veckorna och månaderna rusar förbi.
I skrivande stund är det 12 dagar innan vi åker iväg till Sydost Asien.
Och ärligt talat känns det ofattbart. Det känns ofattbart att om en och en halv vecka är första halvan av vår DTS över. Tiden har gått så snabbt, men samtidigt känns det som om jag alltid har kännt de människor som är här och Gud har lärt mig så mycket (ska försöka skriva en sammanfattning nästa vecka över hela första halvan nästa vecka).

Jag är så tacksam för det Gud redan har gjort och jag ser framemot allt vad Han har förberett för oss i Asien. Det kommer vara olikt allt annat jag gjort och upplevt före nu. Det kommer vara en oförglömlig upplevelse.

Men före vi åker på out reach väntar jag besök av en fin vän och en underbar mamma. Kan knappt bärga mig och så vet jag att Gud ännu har en hel massa att uppenbara före vi åker iväg. 

För övrigt, besökte Alan och jag vår underbara Marine under helgen. Vi åkte med covoiturage (sammåkning) till Caen och fick en verkligt avslappnande helg. Och hur underbart var det inte att få se havet! Känna sanden mellan tårna och dra in frisk luft i lungorna.

Marine and Alan


Seconds, minutes, hours, days, weeks and months are rushing by and can you imagine that's it's only 12 more days before we leave for South east Asia! Honestly, it feels unreal. It feels unreal that the first phase, the lecture phase will be over in one and a half weeks!
The time has passed so fast, but at the same time it feels like I have always known the people I'm surrounded by and God has taught me so much (I'm going to try to write a summary over the lecture phase next week).

I'm so grateful for what God has already done and I am looking forward to everything He has already prepared for us in Asia. Going there will be so different from everything else I've done so far in my life. It will be an unforgettable experience.


But before we leave for out reach I expect one very lovely friend and my wonderful mother to come visit us and I'm very excited for that. And also I know God still has a lot of things to reavel to us before we leave Paris.

Talking about visitors and visiting people. Last weekend Alan and I got the opportunity to visit our sweet Marine and it was fantastic! It was great seeing the sea and coming out from the big city for awhile.

My beautiful French sister

No comments:

Post a Comment