Sunday 15 March 2015

A video says it all

Okej, låt mig få börja med en stor ursäkt för att denna blogg har blivit väldigt mycket oskriven.
Men för att vara ärlig så räcker tiden inte riktigt till och det händer så mycket att det är svårt att veta vad jag riktigt ska dela här på bloggen så det har slutat med att jag har delat ingenting alls (förutom i mina veckomejl). Hursomhelst, slut på ursäkterna och dags att komma till kritan.

Vår DTS är otrolig. Lektionerna är givande, människorna är underbara, Paris är vackert, maten är utsökt och Gud är god. Inte kunde jag ens tänka att en DTS kunde vara så här bra men det är bättre än bra.

Tänker inte skriva mer än såhär för tillfället men lägger några bilder och en länk till en kort film härifrån som ni gärna får kolla in om ni inte har gjort det ännu. HÄR.

En målning av mig/A painting made by me


Paris 



Okay, first off I'm sorry, because we haven't posted anything on this blog for a vey long time. But to be honest there's not enough time and there are so many things going on all the time so I find it difficult to know what I should and shouldn't share on this blog, so I end up not sharing anything at all (except in my weekly mails). However, enough with excuses, let's get to the point.

Our DTS is amazing. The lessons give so much, the people are wonderful, Paris is beautiful, the food is delicious and God is good. I could never have imagined that a DTS could be this good but it's better than goodl

At the moment I won't write anything more but enjoy a few pictures and you can check a short video from here, HERE.

Fransk middag/French dinner



Charlie Hebdo 


No comments:

Post a Comment